Not铆cies ← Altres not铆cies

Gaudeix dels avantatges que la llibreria Quart Creixent ofereix als socis de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua i la llibreria Quart Creixent han arribat a un acord de col·laboraci贸 gr脿cies al qual tots els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir-hi de descomptes.

La llibreria Quart Creixent 茅s un espai que ofereix al p煤blic mallorqu铆 tota la producci贸 editorial en catal脿 amb la intenci贸 de contribuir a la normalitzaci贸 ling眉铆stica de la llengua a Mallorca. A part de llibres, tamb茅 hi podreu trobar altres productes en catal脿, com ara jocs infantils i productes ecol貌gics.

Es tracta del primer acord de col·laboraci贸 que la Plataforma per la Llengua fa en una illa balear, i respon a l'objectiu d'enfortir la pres猫ncia del catal脿 a tot el domini ling眉铆stic. Gr脿cies a aquest conveni, els socis de l'ONG del catal脿 podreu gaudir -a partir d'avui- d'un 5% de descompte en tots els llibres i un 10% de descompte del preu total en jocs en catal脿.

Per a m茅s informaci贸 sobre la Llibreria Quart Creixent, accediu al seu lloc web.

• Google+