Not铆cies ← Altres not铆cies

Nous avantatges del Teatre Poliorama per als socis de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Poliorama han arribat a un acord de col·laboraci贸 gr脿cies al qual els socis de l'ONG del catal脿 podreu gaudir d'avantatges promocionals en l'obra El Llibert铆.

Des del 16 de febrer fins el 2 d'abril, els socis de l'ONG del catal脿 podreu anar a veure l'obra El Llibert铆 aprofitant el 20% de descompte promocional que el Teatre Poliorama ofereix gr脿cies a l'acord de col·laboraci贸 amb la Plataforma per la Llengua. Torna un dels grans 猫xits de la cartellera de Barcelona, una com猫dia o vodevil filos貌fic sobre l'猫tica dirigit per 脌ngels Gonyalons i Abel Folk.

Per tal de fer-vos amb el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua nom茅s haureu de presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del catal脿, o b茅 trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'脿rea d'atenci贸 al soci, des d'on facilitarem el codi promocional en la compra de les entrades online.  El codi l'haur脿s d'introduir i validar despr茅s de seleccionar la localitat de la teva entrada, en el segon pas del proc茅s de compra abans de fer-ne el pagament.

Per a m茅s informaci贸, podeu consultar-ne el web: www.teatrepoliorama.com

• Google+