Gaudeix d'un 20% de descompte en les activitats de Tela Marinera

La Plataforma per la Llengua i Tela Marinera han arribat a un acord de col·laboració per a oferir als socis de l'ONG del català preus especials en les diferents activitats que l'empresa marítima organitza arreu de la Costa Brava.

Tela Marinera és una empresa de Palamós que es dedica a la recuperació del patrimoni marítim tradicional mitjançant el vaixell de vela llatina Rafael, la goleta Jolie Biche i la llanxa Baronesa . Alhora, també ofereixen activitats maritimogastronòmiques arreu de la Costa Brava per a tots aquells aficionats al mar.

És el primer acord de col·laboració que la Plataforma per la Llengua fa amb una empresa marítima i respon a l'objectiu d'oferir als nostres socis un gran ventall de promocions.

En aquesta ocasió, els socis de l'ONG del català podreu gaudir d'un 20% de descompte en totes les activitats que ofereix Tela Marinera. Només cal que feu una reserva prèvia, per telèfon -al número 609 307 623- o des del web, i presenteu el carnet de soci en el moment de fer el pagament.

Per a més informació sobre Tela Marinera, accediu al seu lloc web

• Google+