Not铆cies ← Altres not铆cies

Gaudeix d'un 20% de descompte en les activitats de Tela Marinera

La Plataforma per la Llengua i Tela Marinera han arribat a un acord de col·laboraci贸 per a oferir als socis de l'ONG del catal脿 preus especials en les diferents activitats que l'empresa mar铆tima organitza arreu de la Costa Brava.

Tela Marinera 茅s una empresa de Palam贸s que es dedica a la recuperaci贸 del patrimoni mar铆tim tradicional mitjan莽ant el vaixell de vela llatina Rafael, la goleta Jolie Biche i la llanxa Baronesa . Alhora, tamb茅 ofereixen activitats maritimogastron貌miques arreu de la Costa Brava per a tots aquells aficionats al mar.

脡s el primer acord de col·laboraci贸 que la Plataforma per la Llengua fa amb una empresa mar铆tima i respon a l'objectiu d'oferir als nostres socis un gran ventall de promocions.

En aquesta ocasi贸, els socis de l'ONG del catal脿 podreu gaudir d'un 20% de descompte en totes les activitats que ofereix Tela Marinera. Nom茅s cal que feu una reserva pr猫via, per tel猫fon -al n煤mero 609 307 623- o des del web, i presenteu el carnet de soci en el moment de fer el pagament.

Per a m茅s informaci贸 sobre Tela Marinera, accediu al seu lloc web

• Google+