Not铆cies ← Altres not铆cies

Entrades amb descompte per a assistir al festival de folk Tradicion脿rius

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artes脿 Tradicion脿rius - Festival Folk Internacional Tradicion脿rius han arribat a un acord per a oferir avantatges en la compra d'entrades per a la programaci贸 dels concerts de la XXXI edici贸 del festival.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, a partir d'avui i fins el 23 de mar莽 podr脿s gaudir d'un 40% de descompte per a tu i la persona que t'acompanyi en el preu de les entrades als concerts que trobar脿s en aquesta selecci贸, que se celebraran a l'auditori del CAT.

Tamb茅 podr脿s gaudir d'un 50% de descompte en el preu total de l'entrada a la Festa de Carnaval, el dia 9 de febrer.

Per a obtenir aquests descomptes, nom茅s cal que presentis el carnet de soci a la taquilla de l'auditori. Per貌 si et vols beneficiar d'aquesta promoci贸 a trav茅s de la compra en l铆nia a entradium.com, has de trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'脿rea d'atenci贸 al soci, i et facilitarem el codi promocional que necessites per al concert al que vulguis assistir.

• Google+