Deixaràs escapar un descompte amb Parlem?

La Plataforma per la Llengua i Parlem, l'operadora de telecomunicacions de Catalunya, han renovat un acord perquè els socis de l'ONG del català us pugueu seguir beneficiant de descomptes

Aprofiteu i gaudiu del 10 % de descompte que ofereix Parlem en la factura telefònica de mòbil o paquet d'ADSL/FIBRA amb mòbil -és a dir, sempre que inclogui mòbil- durant 12 mesos. El descompte va dirigit tant als socis de l'ONG del català clients de la teleoperadora com a aquells que s'animin a afegir-se a Parlem.

Per gaudir d'aquest avantatge com a soci només cal que accediu a aquest enllaç i ompliu un formulari de registre. Si ho preferiu, també podeu adherir-vos a la promoció trucant al 1713.

En ambdós casos el servei de contractació es realitzarà a través d'una trucada telefònica que el centre d'atenció telefònica de Parlem farà als socis que us interessi.

Sobre Parlem

Parlem és una operadora de telecomunicacions d'origen català (la primera operadora catalana), creada el 2014, que s'especialitza a oferir a la població de Catalunya productes i serveis de telecomunicacions tant per a particulars com per a empreses i professionals.

Des del juny del 2016 és una operadora integral que ofereix paquets de solucions mòbils (veu i dades), solucions de fix i accés a internet amb banda ampla.

Els valors de Parlem impliquen tres àmbits d'actuació: catalanitat contributiva, innovació empàtica i proximitat real. Parlem situa el client en el centre de les operacions, la qual cosa la converteix  en una operadora àgil, pròxima, innovadora i competitiva.

La seva oferta de producte modular, sense permanència i econòmica, juntament amb el seu servei d'atenció al client, pròxim i en català, fan de Parlem l'operadora de telefonia pensada i feta per a Catalunya.

• Google+