El Temps: el setmanari en català de política i cultura

Vols gaudir llegint continguts polítics, culturals, sobre societat o econòmics? Doncs aquesta és la teva promoció! Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, El Temps t'ofereix 6 mesos de subscripció gratuïts.

El Temps és un setmanari català amb redaccions a València, Barcelona i Palma que ofereix als lectors les novetats més importants tant locals com globals. Presten atenció específica a les notícies que emanen del territori català alhora que mantenen l'atenció a tot allò que passa al món. Al seu portal web podreu trobar la revista íntegra i també altres continguts molt interessants, com ara articles d'investigació i l'opinió de personatges reconeguts.

Gràcies a aquest acord de col·laboració, tots els socis de la Plataforma per la Llengua es poden subscriure al setmanari en format digital de manera gratuïta durant 6 mesos. No deixis escapar aquesta oportunitat!

Per poder aconseguir el descompte heu d'enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat o trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on us facilitarem el codi promocional per a la subscripció en línia del Temps. Un cop aconseguit el codi, s'ha d'accedir al següent enllaç: https://www.eltemps.cat/subscripcions/promocio i seguir els passos que s'hi indiquen per poder donar-se d'alta.

• Google+