CATALONIA LOVES LOVE CATALONIA

El 16 d'octubre et donarem la benvinguda al nou curs 2003-2004, amb una gran festa a la Universitat Central (Plaça Universitat). Si ets estudiant universitari a Barcelona o véns a passar 6 mesos o 1 any a les nostres universitats, ara ja saps que t'estem esperant.

Si ets estudiant universitari a Barcelona o véns a passar 6 mesos o 1 any a les nostres universitats, ara ja saps que t'estem esperant. No te la pots perdre! Hi haurà un cercavila, música folk, castellers, música pop, rock-popular, fusió-improvització, electrònica... Tot això i més! La festa de Benvinguda dels estudiants Erasmus se celebrarà el dia 16 d'Octubre, al jardí del campus de la Universitat de Barcelona .

• 17:00 Cercavila-Batocada per la plaça Universitat i el campus Desfilaran el grup de gegants i dracs Casablanca, els Bastoners de Barcelona i ICS percussió.
  • 17:45 Presentació de l'acte A càrrec de Matthew Tree.
  • 18:00 Música Tradicional Música i animació a càrrec del grup "Els músics del Pont".
  • 19:00 Actuació Castellera Actuació dels Arreplegats i dels Castellers de Sants.
  • 20:00 Concert de Glissando
  • 21.30 Concert de Brams
  • 23.00 Concert d'Ensaladilla Sound System.
  • 24:30 Cloenda Una Festa per tots els gustos i per a tots! Perquè som als Països Catalans i perquè tenim una llengua pròpia, no consentis que et canvïin la llengua a classe.

• Google+