Compres a la xarxa, també en català!

La Plataforma per la Llengua participa el pròxim dijous 3 d'octubre en el taller de comerç electrònic organitzat per l'AICEC-ADICAE

L'organització de consumidors i usuaris especialitzada en l'àmbit dels serveis financers i les assegurances, AICEC-ADICAE, organitza conjuntament amb la Plataforma per la Llengua el taller "Compres a la xarxa, també en català!". La jornada tindrà lloc el proper dijous 3 d'octubre a partir de les 18 h a la seu que l'entitat té al carrer dels Molers 13 de Barcelona.

Des de l'ONG del català posarem sobre la taula els drets lingüístics lligats a les compres per internet, explicarem quins són els aspectes legals -quins drets existeixen, com els podem exercir, etc.- i recomanarem bones pràctiques sobre la presència del català en el consum en línia.

A més, des de la Plataforma per la Llengua explicarem, per exemple, com es poden realitzar reclamacions per serveis telemàtics o com organitzar la cooperació virtual per fer avançar els drets lingüístics.

L'objectiu de les dues entitats és crear un espai en què les persones assistents participin i expliquin les seves experiències en els comerços electrònics en relació amb l'ús i consum en català i tot allò que els usuaris poden fer davant la vulneració dels seus drets com a consumidors.