El passat dijous dia 23 de juliol, el delegat de la Plataforma per la Llengua a les Illes Balears, Ivan Solivellas, es va reunir amb la regidora de Jovent, Igualtat i Normalització LingüÃstica de l'Ajuntament d'Eivissa, Claudia Cotaina. Va ser una trobada productiva i amb un to constructiu en què l'ONG del català va exposar-li la preocupació respecte de les darreres dades d'usos lingüÃstics, que indiquen que l'illa d'Eivissa es troba en situació d'emergència lingüÃstica.
CoincidÃrem que és indispensable fer feina de carrer com la campanya Som 10 Milions, aixà com treballar en un pla de xoc integral, esponjat, descentralitzat i transversal.
De part de la regidora, es varen posar damunt de la taula diferents iniciatives per a promoure l'ús del català entre el jovent de la vila.
La Plataforma per la Llengua ens oferÃrem a facilitar a l'ajuntament tots els recursos que tenim a disposició i manifestà rem la voluntat d'unir esforços en favor de la normalització lingüÃstica del municipi.