El Segell continua aplegant productors lingüísticament responsables al Garraf i el Penedès

Cinc empreses del Garraf i el Penedès ja identifiquen els seus productes amb el Segell, una iniciativa de Plataforma per la Llengua

Si produeixes de manera lingüísticament responsable, informa't sobre com pots  promocionar els teus productes a la web del Segell i a les xarxes socials

Les comarques del Garraf i el Penedès ja compten amb cinc productors que identifiquen els seus productes lingüísticament responsables amb el Segell, un distintiu de Plataforma per la Llengua que té com a objectiu promocionar els productes etiquetats, com a mínim, en català.

Les empreses que s'hi han adherit són Bouquet d'Hort, Mas Candí, L'Hort de la Carmeta, el Celler Suriol i Mas Comtal. Ara, el Segell hi treballarà colze a colze per facilitar el diàleg amb els seus clients actuals i potencials i per ajudar a dinamitzar les vendes dels seus productes.

El Segell neix amb l'esperit d'avançar en l'ús de la llengua catalana en l'etiquetatge després de comprovar que utilitzar-la no solament és un acte de normalitat, sinó també una opció de futur.

La creixent sensibilitat dels consumidors per les marques que transmeten valors i per les polítiques de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de les empreses premia els productes etiquetats en català, que demostren el respecte pels drets i la diversitat lingüística i la importància que l'empresa dona a la cohesió i la inclusió socials del seu entorn.