Arriba la vuitena edició del concurs “Lletra a Lletra” d’Esparreguera

El concurs organitzat per Plataforma per la Llengua Baix Llobregat se celebrarà el 20 d'abril a la Biblioteca Municipal L'Ateneu d'Esparreguera

La vuitena edició del concurs "Lletra a Lletra" ja té data: se celebrarà el 20 d'abril a la tarda a la sala d'actes de la Biblioteca Municipal l'Ateneu d'Esparreguera. El popular concurs organitzat per Plataforma per la Llengua Baix Llobregat està dirigit als estudiants de secundària (d'ESO, en concret) i els proposa lletrejar correctament, lletra a lletra, un seguit de paraules distribuïdes en diverses rondes. L'objectiu és fomentar l'interès per la llengua a través del joc i complementar la tasca docent dels professors d'institut.

L'edició d'enguany manté l'horari i la dinàmica establerta en l'edició anterior i es desenvoluparà en dues franges horàries diferenciades per a cadascun dels cicles de l'ESO, de manera que els alumnes de 1r i 2n d'ESO hi jugaran a les 17:30 h i els de 3r i 4t d'ESO, a les 18:30 h.

Les inscripcions ja estan obertes, es fan a la Biblioteca Municipal l'Ateneu i no es tancaran fins al mateix dia del concurs, just abans de començar. Si estudies ESO en un centre d'Esparreguera, no t'ho deixis perdre i inscriu-t'hi ara! És una gran oportunitat per posar a prova el teu domini de la llengua i per divertir-te amb estudiants de la teva edat!