Reactivem el grup local de Premià de Mar amb una conferència sobre cobla i sardana

Plataforma per la Llengua Premià de Mar us convida a assistir el proper dijous 9 de juny a la conferència musical "Introit: Manual d'urgència per entendre la cobla i la música de la sardana", que durà a terme el músic Xavi Piñol

El dijous 9 de juny a les 19 h tindrà lloc, al Centre Cívic de Premià de Mar, la conferència "Introit: Manual d'urgència per entendre la cobla i la música de la sardana", a càrrec del músic Xavi Piñol. Piñol ens presenta una proposta d'activitat dinàmica i participativa a través de la qual explicarà l'origen d'aquests dos estils musicals, la seva evolució, estructura i format. La proposta anirà acompanyada de la interpretació, en directe, de diferents fragments musicals que es tocaran amb tible.

L'organització de l'activitat ha anat a càrrec de la delegació local de voluntaris de Premià de Mar. Des del juny de l'any passat la delegació també es fa càrrec d'unes sessions de dinamització lingüística que es porten a terme a l'Hort Social de Premià. A més, el passat mes de maig l'entitat també va organitzar, en col·laboració amb la delegació local de l'ANC, la conferència "Què n'hem de fotre, del català?", que comptà amb les intervencions dels filòlegs i escriptors Pau Vidal i Gerard Furest.

L'acció del dia 9, però, és la primera que el grup local organitza aquest 2022 sense la col·laboració d'altres entitats locals. Per aquest motiu durant la conferència també s'oferirà informació als assistents sobre les accions i campanyes que està desenvolupant en l'actualitat Plataforma per la Llengua.

T'interessaria fer-te voluntari de Plataforma per la Llengua Premià de Mar? Doncs no ho dubtis. Obre el següent enllaç i omple el formulari. Tu també pots millorar la salut de la nostra llengua!