10 % de descompte per anar a veure l’obra BOJA a l’Espai Texas

Nova col·laboració amb l'Espai Texas perquè els socis de Plataforma per la Llengua puguin gaudir d'un 10% de descompte en la compra d'entrades per a l'obra BOJA, espectacle guanyador del Premi Revelació Teatre Barcelona 2023

Del 12 de març al 2 d'abril del 2024

Què passa, realment, dins la consulta d'un psiquiatre? Boja és un espectacle que retrata en primera persona l'experiència viscuda per l'actriu els darrers 16 anys en consultes de diversos psiquiatres. Què em passa? Què em passa? La Mariona fa anys que s'ho pregunta. Ningú no es pot arribar a imaginar que les respostes a la seva pregunta poden ser tan inèdites com còmiques. Un espectacle sobre la recerca de la pròpia identitat i del sentit de la vida quan sembla que ja res no té sentit.

Creació, direcció i interpretació: Mariona Esplugues

Per a més informació, podeu consultar el següent enllaç: https://espaitexas.cat/espectacle/boja/

Per beneficiar-te del descompte* per als socis de Plataforma per la Llengua, cal que:

1. Enviïs un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truquis al telèfon 93 321 18 03 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, des d'on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.

2. Entris en aquest enllaç: BOJA ' Sessions ' Espai Texas (koobin.cat) i compris les entrades. Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir el codi que t'haurem facilitat a la zona "tens un codi promocional?"

Aprofita aquesta oportunitat i gaudeix de la força del personatge protagonista, que trenca tabús sobre la salut mental!

*El descompte s'aplica sobre el preu de l'entrada general, no pot acumular-se amb altres descomptes.