Leche Pascual ha rebut més de 2.600 queixes dels consumidors

Leche Pascual és l'única empresa lletera amb fàbriques instal·lades a Catalunya, o en previsió d'instal·lar-ne, que encara no té l'etiquetatge en català. Des de la Plataforma per la Llengua informem que s?han realitzat a través del nostre web més de 2.600 queixes de consumidors demanant que aquesta empresa etiqueti els productes que ven al país en català.

Després que Llet El Castillo rectifiqués i introduís el català en el seu etiquetatge, l`'única empresa lletera amb fàbriques instal·lades a Catalunya, o en previsió d'instal·lar-ne, que encara no etiqueta en català és Leche Pascual. Per això, ja són milers els consumidors que s'han queixat a Leche Pascual exigint-li que satisfaci del tot els consumidors d'aquest país i etiqueti en la nostra llengua. Cal dir que només des del formulari de queixa que la Plataforma per la Llengua ha posat a disposició dels consumidors, ja s'han realitzat més de 2.600 reclamacions. A aquestes s'hi sumen moltes d'altres enviades a Leche Pascual per part de diversos sectors de la societat civil que denuncien el greuge que pateix el català en aquesta empresa. Hem de recordar que després que ERC de Gurb (la població on Leche Pascual hi instal·larà la seva planta) enviés una carta a Leche Pascual exigint l'ús del català en les etiquetes dels productes que ven al país, l'empresa lletera va comprometre's a estudiar amb interès aquesta qüestió. Des de la Plataforma per la Llengua demanem que aquest compromís es tradueixi en el respecte als consumidors catalans i que ràpidament puguem disposar dels seus productes etiquetats en català.

• Google+