Notícies ← Altres notícies

35% de descompte per als socis per a l’espectacle Busco pis! Un musical en lloguer temporal, de la companyia Generació DM, al Teatre Gaudí de Barcelona del 26 de febrer al 29 de març

La companyia Generació de Merda ofereix als socis de Plataforma per la Llengua un descompte del 35% en la compra d'entrades al seu nou espectacle musical Busco pis! Un musical en lloguer temporal, al Teatre Gaudí de Barcelona, del 26 de febrer al 29 de març

L'habitatge és el gran drama del nostre temps: preus impossibles, lloguers bojos i ofertes que semblen ruïnes medievals. A tot arreu se'n parla, però ningú no ho canta.

Per això, a Generació de merda tornem als escenaris amb un nou musical que posa música i sarcasme a la crisi de l'habitatge, a la massificació de les grans ciutats, a l'èxode urbà, als fons voltors i a les males arts polítiques que ens fan anar més enrere que endavant.

Prepara't per riure, plorar i maleir el teu contracte de lloguer o la teva hipoteca.

Sinopsi:

Avui arrenca el congrés immobiliari més important de la ciutat, el BCN Sell&Rent Village, on els grans propietaris es reuneixen per continuar repartint-se el pastís. La Laia, però, no té previst anar-hi. Amb trenta-sis anys i vivint a casa dels pares, no pot trobar-se més allunyada d'aquest món. Ella l'únic que vol és independitzar-se, però la situació està impossible. En un últim intent desesperat per sortir-se'n, la Laia acabarà embolicada en un gran merder que la portarà a conèixer tota la fauna del mercat immobiliari: comercials amb corbata verda, grans tenidors que ploren, guiris que esmorzen avocado toast, polítics que només volen fer-se la foto... Una sàtira implacable i divertidíssima dels nostres dies que se'n riu absolutament de tothom. 

Fitxa artística:

Director i dramaturg: Xavi Morató. Compositor, director musical i actor: Gerard Sesé. Actriu i logística: Xènia Nogué. Actor: Joan Sáez. Actriu i comunicació: Judit Malet. Actriu i producció: Mireia Lorente-Picó. Actriu (alternant): Judith Porta. Coreògrafa: Anna Rosell. Il·luminació: Dani Gener. So: Roger Quera.  Escenografia: Paula Font. Vestuari: Iztok Hrga. Disseny gràfic i pantalles: Oriol Busquet. Fotografia i cartell: Sergi Panizo. Regidoria: Bernat Castellvell.

Per a més informació, pots consultar el web del teatre: Busco pis! Un musical en lloguer temporal - Teatre Gaudí.

Si ets soci de Plataforma per la Llengua i vols gaudir del descompte, cal que:

  1. Enviïs un correu electrònic a promocions@plataforma-llengua.cat o truquis al telèfon 933211803 i demanis per l'àrea d'atenció al soci, on et facilitarem el codi promocional per a la compra de les entrades en línia.
  2. Entris en aquest enllaç: BUSCO PIS! ' Sessions ' Teatre Gaudí Barcelona i compris les entrades. Abans de fer-ne el pagament final, recorda afegir el codi que t'haurem facilitat a la zona "Tens un codi promocional?".
  3. També es podran adquirir les entrades amb descompte a la taquilla del mateix teatre, mostrant el carnet de soci de Plataforma per la Llengua.

Aprofita l'oportunitat i gaudeix d'aquest original musical de km. 0!

Descobreix totes les promocions per als socis aquí!

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin