La campanya A la universitat en català! estarà present a la “Primavera per la Llengua” de la UB

Aquests pròxims dies se celebrarà la primavera lingüística que s'organitza des de diferents facultats de la UB. Estarem a la Fira d'entitats com a entitat que treballa per la normalització lingüística del català i posarem especial èmfasi a la campanya  A la universitat, en català!

El 6 de maig se celebrarà la Primavera Lingüística a la Facultat de Biologia i Geologia de la UB entre les 13:30 hores i les 18 hores (tindrà lloc entre la facultat de Biologia i Geologia a la zona de la gespa). Les activitats que es faran seran: dinar + cantautor Jordi Montañez + concert de Rumb al Bar. Falta la confirmació de castellers i bastoners.

Pel que fa el 12 de maig se celebrarà la Primavera Lingüística a la Facultat de Física i Química de la UB entre les 16:30 hores i les 21 hores (a l'Atri solar de la Facultat de Física i Química). A les 15.00 hores hi haurà la fira d'associacions i entitats que treballen per la llengua i una parada de recursos lingüístics universitaris que ofereixen els Serveis Lingüístics de la UB. I a les 15.30 hores començaran els concerts, amb les actuacions de Bulma i Cesk Freixas. Entre les dues actuacions es farà una pausa breu durant la qual alguns estudiants de la UB de fora de Catalunya explicaran la seva experiència en relació amb la llengua catalana.

Us hi esperem!

• Google+