L'exposició a la Firaestany de Banyoles, el 19, 20 i 21 de novembre

La mostra La llengua en l'etiquetatge de les grans marques es podrà veure a la fira industrial i comercial Firestany al Pavelló de la Draga de Banyoles els dies 19, 20 i 21 de novembre. L'exposició, que actualment es pot visitar a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Banyoles fins el 15 de novembre, es mostrarà també en aquesta fira que fou creada per primer cop l'any 1977 i en la qual hi participen diverses empreses i comerços de tota la comarca. Aquesta exposició mostra un recull d?etiquetes de productes de gran consum editades en diferents llengües d'estats plurilingües o bé amb un nombre de parlants igual o inferior al català. L'objectiu és mostrar quin ús fan d'aquestes llengües algunes multinacionals en l'etiquetatge dels seus productes comercials, i quina és la situació comparativa del català respecte aquests mateixos productes en el territori de parla catalana.

La Llengua en l'etiquetatge de les grans marques està fent un recorregut per tot el territori dels Països Catalans, i ja ha passat per diversos indrets com els Lluïsos de Gràcia (Barcelonès), la Universitat Catalana d?Estiu a Prada (Conflent), Vilanova i la Geltrú (Garraf), Lleida (Segrià), Bunyola (Mallorca), i actualment també es pot veure fins al 20 de novembre a Sant Sadurní d'Anoia. En l'organització d'aquesta exposició hi participen la Plataforma per la Llengua, l'Associació en Defensa de l'Etiquetatge en Català i l'Ajuntament de Banyoles.

• Google+