Inscriu-te a la jornada "Actius per la llengua"!

Vols registrar-te a la jornada "Actius per la llengua"? Es tracta d'una trobada entre el voluntariat, socis i l'equip tècnic de Plataforma per la Llengua, en la qual podrem conèixer projectes que estem desenvolupant per tot el domini lingüístic. Es durà a terme el dissabte 11 de juny al Campus Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), a Barcelona.

09.30 - Espai de trobada. Acollida i esmorzar.

10.00 - Benvinguda als participants i inici de la jornada

10.15 - Presentació dels grups de treball

10.30 - Grups de treball: banc d'experiències. Participació en un dels cinc grups de treball:

1. Campanya "Digues bon dia" (País Valencià).
  2. Acció Normalitzem Balears (Illes Balears).
  3. Recuperació de la Festa de Sant Joan de la Porta Llatina (L'Alguer)
  4. Creació de la delegació territorial i campanya als comerços "Obert - tancat" (Catalunya Nord).
  5. Defensa activa dels drets lingüístics (Catalunya).

11.30 - Descans

12.00 - Taula rodona "Ús social de català"

12.30 - Espai de trobada: tast de taller #PlataJugaperlaLlengua

13.45 - Tancament de la jornada

14.00 - Foto de grup i dinar

15.30 - Comiat als participants

Pots descarregar el programa complet aquí.

Si vols assistir-hi, emplena els camps del formulari d'aquí sota. Data límit d'inscripció: 31 de maig. Places limitades!

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

Ets voluntari? (1)

(1) En cas afirmatiu, indica en què col·labores

(1) Fes servir aquest camp també per indicar-nos si pertanys a algun grup local i quin és.

Ets soci?*

(1) Volem organitzar adequadament la teva arribada i estada. Si vens de fora del Principat, indica'ns d'on vens per fer les reserves d'allotjament i viatge (municipi, comarca i territori).

En quin grup vols participar? (1)*

(1) Dividirem a tots els assistents per grups. Per garantir que participes en algun dels temes que t'interessen, indica'ns els projectes que més t'agraden. N'has de marcar, com a mínim, dos del llistat.

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).