Assistència de mitjans als IX Premis Martí Gasull

Si treballes en un mitjà de comunicació i vols acreditar-te per cobrir els IX Premis Martí Gasull i Roig, emplena les dades al següent formulari.

*Els camps són obligatoris

Emplena les dades

RESPONSABLE: Les dades personals facilitades a través d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial per la PLATAFORMA PER LA LLENGUA - COL·LECTIU L'ESBARZER.

FINALITATS: Posar-nos en contacte amb tu per informar-te sobre les activitats de la nostra entitat i d'altres formes de col·laboració amb nosaltres, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-te informació sobre novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del teu interès.

DESTINATARIS: Les teves dades no seran comunicades a tercers, excepte per obligacions legals.

DRETS: Pots accedir, rectificar, suprimir i sol·licitar la portabilitat de les teves dades personals, així com oposar-te o sol·licitar-ne la limitació del tractament dirigint-te per escrit a l'adreça Carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002 de Barcelona o a dades@plataforma-llengua.cat. També pots presentar una reclamació davant l'autoritat espanyola de control de protecció de dades (www.aepd.es).