Not铆cies ← Altres not铆cies

Agendes escolars en catal脿 per a les escoles de la Franja

La Plataforma per la Llengua, amb la col·laboraci贸 del Moviment Franjol铆 per la Llengua, el Casal Jaume I de Fraga i l'associaci贸 de pares i mares Clari贸 del Matarranya, editem unes agendes escolars per al curs 2016-2017 dirigides als alumnes de prim脿ria i secund脿ria de la Franja amb el suport de la Diputaci贸 de Lleida i amb edici贸 de continguts i maquetaci贸 de l'Associaci贸 Agendes de la Terra.

Les agendes proposen continguts basats en diferents iniciatives socials, a m茅s de posar en relleu diferents dates de l'脿mbit ling眉铆stic catal脿 i d'afavorir la inclusi贸 de dades referencials de la Franja, com els mapes comarcals, refer猫ncies a autors franjolins o la topon铆mia pr貌pia i correcta.

Amb aquest projecte ens marquem com a objectiu facilitar noves eines de normalitzaci贸 de la llengua pr貌pia a les comarques franjolines. Les entitats impulsores n'han comen莽at el repartiment a les escoles de les comarques de la Franja i pel mes de setembre en preparen la presentaci贸 p煤blica tant a Lleida com a Fraga.

A mitjans de setembre, es realitzar脿 la presentaci贸 oficial d'aquest material a Fraga i a Lleida.

• Google+