La lingüista M. Carme Junyent presenta el seu darrer llibre a Lleida de la mà de la Plataforma per la Llengua

Setanta-set experts reflexionen sobre el present i el futur de la llengua catalana en un volum, El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny, que serà presentat a Lleida

Per assistir a la presentació cal inscriure-s'hi prèviament a través del correu electrònic de la Plataforma per la Llengua Lleida

El pròxim 27 de maig la sala Víctor Siurana de l'edifici Rectorat-Facultat de Lletres de la Universitat de Lleida acollirà la presentació del llibre El català, la llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny, la darrera publicació de M. Carme Junyent, editada per Viena Edicions. La lingüista, que ha coordinat i prologat el volum, ha comptat amb la ploma d'una setantena d'experts que aporten la seva visió sobre el present i el futur de la llengua en les diferents esferes comunicatives d'arreu del domini lingüístic.

La presentació, organitzada per Viena Edicions, la Plataforma per la Llengua i el Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària, comptarà amb la presència del representant de la Plataforma per la Llengua Francesc Marco, el filòleg Ramon Sistac i el vicerector de Cultura i Extensió Universitària Joan Busqueta, a més de la lingüista M. Carme Junyent.

La xerrada es durà a terme seguint totes les mesures de seguretat i complint amb els requisits que marquin les autoritats sanitàries. És per això que per venir a la presentació cal inscriure-s'hi abans, que es pot fer a través d'aquest enllaç.

Els diferents grups locals de la Plataforma per la Llengua treballen per portar la presentació arreu del territori. De moment ja s'han dut a terme actes a Barcelona i Igualada i pròximament es duran a terme a Sitges i Esparreguera.