Inaugurem una nova seu a l’Alguer

Dissabte 10 de febrer l'ONG del català inaugura un nou local al centre històric de la ciutat, i el divendres 9 la Coral Mans Manetes actuarà al Poco Loco

La nova seu ha de facilitar la feina als activistes que lluiten cada dia per fomentar l'ús social i cultural de l'alguerés

Plataforma per la Llengua inaugurarà una nova seu a l'Alguer, situada en un local adjacent a la Biblioteca Catalana a l'Alguer Vella, al centre històric. Després de 10 anys de presència a Sardenya, l'associació convida los algueresos als actes de inauguració del nou local, de on seguirà treballant de manera que l'alguerés continuï a ésser llengua d'ús social i de prestigi.

La cerimònia de inauguració serà dissabte 10 de febrer a les h 11.30 a la nova seu del carrer Pa i Aigua n. 44 (via Ardoino). En aqueixa ocasió, tenguerà lloc lo tall de la cinta inaugural, on participaran los dirigents de Plataforma per la Llengua, lo president Òscar Escuder, la vicepresidenta Mireia Plana, lo delegat a l'Alguer Mauro Mulas i la directora Rut Carandell. Després de la cerimònia, tots los presents pogueran visitar l'exposició fotogràfica "2013-2023: Deu anys de Plataforma per la Llengua a l'Alguer" que celebra los deu anys d'activitat de la delegació algueresa de l'entitat.

Com anteprima, l'ONG del català propon gratuïtament lo concert de la Coral Mans Manetes, dirigida del mestre Claudio Gabriel Sanna, divendres 9 de febrer, a les h 21,00 al Poco Loco (carrer Gramsci n. 8). Lo mestre Sanna, les minyones i los minyons de la coral sigueran acompanyats, com sempre, dels musicistes Salvador Maltana (baix), Dario Pinna (violí) i Paolo Zuddas (percussions). En aqueixa ocasió, lo president de l'entitat Òscar Escuder consignarà les claus de la nova seu a Mauro Mulas, delegat a l'Alguer.

Per informacions i prenotacions, visitau la pàgina web www.pocolocoalghero.com