Mostrant de 1 a 10 de 17 entrades disponibles RSS

| Illes Balears

La cap de l'executiu balear referma el seu compromís amb la llengua catalana en una trobada amb el president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder.

La trobada també ha servit per estudiar futures col·laboracions entre el Govern de les Illes Balears i l'ONG del català. Més informació sobre "Armengol instarà el govern espanyol a sol·licitar l’oficialitat del català a la Unió Europea"

| Illes Balears

El president de l'entitat, Òscar Escuder, i el representant de la delegació de les Illes Balears, Ivan Solivellas, han valorat negativament el nou acord de governabilitat, que consideren "impropi d'un govern progressista" Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua demanarà una reunió amb la presidenta Armengol davant el “poc interès i valentia” pel català dels Acords de Bellver"

| Illes Balears

La majoria dels partits de les Illes s'han compromès a adoptar totalment o parcialment la bateria de propostes lingüístiques de la Plataforma per la Llengua

Més per Mallorca, el PSIB-PSOE de Menorca, Ara Eivissa i Gent per Formentera són les candidatures més compromeses amb el català a cada illa, pel que fa a les eleccions al Parlament de les Illes Balears Més informació sobre "Només PP i C’s rebutgen comprometre’s a avançar en la normalització lingüística a les Illes Balears"

| Illes Balears

La Plataforma per la Llengua aconsegueix que el Govern de les Illes Balears promocioni el turisme en català a Twitter

L'Agència d'Estratègia Turística de les Illes Balears (AETIB) ja té compte de Twitter en català

| Illes Balears

La Plataforma per la Llengua denuncia que Espanya incompleix els seus compromisos amb el català davant experts del Consell d’Europa.

• L'ONG del català, juntament amb altres entitats per la llengua, s'ha reunit amb el Comitè d'Experts de la Carta Europea de les Llengües Regionals o Minoritàries (CELRoM)
  • Els incompliments tenen com a resultat un marc d'impunitat per a funcionaris que discriminen lingüísticament els ciutadans, segons la Plataforma per la Llengua