Mostrant de 1 a 10 de 3756 entrades disponibles RSS

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua ha proposat 36 mesures per la promoció de l'ús del valencià als partits polítics que concorren a les properes eleccions a les Corts Valencianes. Entre les mesures d'àmbit general s'inclouen la proposta de participació en l'Institut Ramon Llull, per tal de promoure internacionalment la llengua, i la creació d'una campanya contra la discriminació lingüística. Més informació sobre "Plataforma per la Llengua presenta 36 propostes pel valencià als partits polítics"

Celebrem els 25 anys i volem fer-ho amb tu!

La Plataforma per la Llengua va néixer el desembre del 1993 amb l'objectiu de fer del català la llengua comuna i de cohesió social arreu dels territoris de parla catalana. 25 anys després, allò que va començar amb un grup de joves activistes de la Vila de Gràcia ara és l'ONG dedicada als drets lingüístics més gran d'Europa. Més de 18.500 persones treballant per normalitzar el català i per convertir-lo en la llengua comuna. Més informació sobre "Celebrem els 25 anys i volem fer-ho amb tu!"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua es compromet amb el valencià en la universitat

L'ONG del valencià participa com a promotora de VEU - la Coordinadora pel Valencià en l'Ensenyament Universitari.

El delegat del País Valencià, Manuel Carceller, dona suport al manifest del Col·lectiu per la Llengua i la Cultura de la Universitat Jaume I.

El projecte "Amb tot el dret del món" es presentarà en la Facultat de Dret de la Universitat de València el 9 d'abril. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua es compromet amb el valencià en la universitat"