Mostrant de 1 a 10 de 4399 entrades disponibles RSS

El Consell d’Europa utilitza observacions de la Plataforma per la Llengua per retreure a Espanya la discriminació del català

L'entitat valora positivament l'informe publicat pel Consell d'Europa, que avalua el grau de compliment d'Espanya de la Carta Europea de les Llengües Regionals o Minoritàries

Els experts europeus confirmen que Espanya continua vulnerant els drets dels catalanoparlants i adverteixen que la pandèmia no pot ser una excusa per imposar el castellà

4.700 persones decideixen el guanyador dels VIII Premis Martí Gasull i Roig

La Plataforma per la Llengua ha tancat les votacions dels finalistes de la vuitena edició dels Premis Martí Gasull i Roig amb 4.706 vots.

El pròxim dilluns 19 d'abril es farà públic quina és l'entitat guanyadora a l'acte de lliurament, que se celebrarà al Teatre Poliorama de Barcelona i també es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de la Plataforma per la Llengua Més informació sobre "4.700 persones decideixen el guanyador dels VIII Premis Martí Gasull i Roig"

La Plataforma per la Llengua dona el tret de sortida a un seguit de xerrades arreu del domini lingüístic per donar a conèixer la nova obra de M. Carme Junyent

Les primeres xerrades seran dimecres 14 d'abril a Barcelona i l'endemà dia 15 a Girona Més informació sobre "Engeguem el cicle de presentacions del llibre “El català, llengua efervescent. 77 visions sobre el terreny”"

Una llei històrica donarà als nordcatalans el dret a la immersió lingüística