Mostrant de 1 a 10 de 3725 entrades disponibles RSS

Aturem el país: la Plataforma per la Llengua crida a la vaga general

Aquest proper dijous, 21 de febrer, la Plataforma per la Llengua s'adhereix a la convocatòria de vaga general, secundada per entitats, partits i sindicats. L'entitat vol denunciar així la situació d'excepcionalitat que estem vivint, on s'estan jutjant injustament a persones que han defensat la voluntat del poble català, entre elles, la ex membre de la junta directiva de la Plataforma per la Llengua, Carme Forcadell.  Més informació sobre "Aturem el país: la Plataforma per la Llengua crida a la vaga general"

| País Valencià

Arran de les queixes d'un soci de l'entitat, l'estiu passat es van presentar instàncies a l'ODL i al Síndic de Greuges per l'incompliment absolut de la legislació lingüística.

El Síndic reconeix que l'Hospital no ha respost als seus requeriments i l'entitat emprén tràmits nous per a solucionar esta discriminació cap al valencià. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua exigix a l’Hospital del Vinalopó que utilitze el valencià com marca la llei"

L'ONG del català, convidada per l'eurodiputat Tremosa, havia d'inaugurar l'exposició «The Catalan Language: 10 million voices» el 4 de març

L'eurocambra cancel·la la mostra, després d'haver-ne intentat censurar el contingut, amb l'excusa de la proximitat de les eleccions espanyoles

«És un nou cas de censura per part d'una institució que hauria de ser el gran baluard en defensa de la llibertat d'expressió: no ens reconeixem en aquesta forma d'entendre la Unió Europea», denuncia Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua