Mostrant de 1 a 10 de 3179 entrades disponibles RSS

| País Valencià

L'entitat recorda que negar l'atenció sanitària a un ciutadà per parlar la llengua és un cas de discriminació que vulnera l'Estatut d'Autonomia valencià. Per això, l'ONG del valencià ha adreçat dos escrits a la direcció del centre de salut i a la Conselleria de Sanitat Universal i Sanitat Pública exigint mesures per tal de corregir el greuge. Més informació sobre "'Primero, háblame en castellano': la Plataforma per la Llengua denuncia un nou cas de discriminació lingüística al centre de salut de Guardamar"

Sortida cultural a Catalunya en Miniatura

El passat dissabte, 29 de juliol, membres de les entitats de nouvinguts que formen part de la xarxa d'entitats que dinamitza la Plataforma per la Llengua van dur a terme una visita guiada a Catalunya en Miniatura. Es tracta de l'Associació Espíritu Santa Cruz i membres del col·lectiu Cruceñero com ara Real Camba i Toponazo, a més de membres de l'Associació Movi Perú. Més informació sobre "Sortida cultural a Catalunya en Miniatura"