Mostrant de 1 a 10 de 4136 entrades disponibles RSS

L'Observatori de les Discriminacions de Barcelona presentarà el proper dimecres, 27 de maig, el seu informe anual. L'Observatori va ser creat per l'Oficina per la No Discriminació i la Taula d'Entitats amb Servei d'Atenció a Víctimes de Discriminació de l'Ajuntament de Barcelona, taula de la qual la Plataforma per la Llengua forma part, juntament amb 17 entitats civils més que atenen persones afectades per discriminacions per raó de gènere, orientació sexual, religió, salut o llengua, i que té com a objectiu compartir experiències i teixir xarxes entre les diferents entitats que la formen, a fi de millorar l'atenció de les persones que han patit discriminacions. Més informació sobre "L’informe de discriminacions a Barcelona es presentarà dimecres amb 45 casos per raons de llengua"

Canvia.cat és un portal d'enviament de peticions a empreses o institucions per reclamar l'ús normal i legal de la nostra llengua en determinats àmbits on no hi és present.

La iniciativa obre un espai per escoltar quins són els àmbits que generen més inquietud entre els usuaris pel que fa a la falta de presència i ús de la nostra llengua. Més informació sobre "Reactivem el portal canvia.cat, una iniciativa per promoure canvis a favor de la llengua"

| País Valencià

Durant el període de confinament, el voluntariat de la Plataforma per la Llengua del País Valencià ha apostat per continuar la tasca de comunicació. El nostre treball és fruit de la col·laboració col·lectiva, i per això us animem a participar dijous, 14 de maig, a les 19 hores, en la tercera edició de la trobada virtual que hem anomenat «Cervesa per la llengua», en l'enllaç https://meet.jit.si/CervesaPerLaLlengua Més informació sobre "Participa en la III «Cervesa per la llengua» dijous que ve, 14 de maig, a les 19.00 hores"