Mostrant de 1 a 10 de 3633 entrades disponibles RSS

La 15a Festa del Joc i el Lleure en Català reivindica el dret a jugar en català

La Plataforma per la Llengua ha omplert d'activitats i jocs en català el Passeig Lluís Companys de Barcelona, malgrat la pluja intermitent

Aquest any fa 25 anys que el Parlament va recollir el dret a l'etiquetatge en català, però l'ONG del català denuncia que és un dret no respectat

Òscar Escuder, president de l'entitat: "Els poders públics s'han d'implicar perquè puguem tenir joguines en català" Més informació sobre "La 15a Festa del Joc i el Lleure en Català reivindica el dret a jugar en català"

Aconseguim que l’Ajuntament de Barcelona compleixi amb el compromís de retolar en català les seves campanyes publicitàries

Des de la Plataforma per la Llengua hem seguit de prop la rectificació de l'Ajuntament de Barcelona

| País Valencià

L'erudit il·licità, membre del Consell Consultiu de la Plataforma per la Llengua, s'ha emportat el premi honorífic per la seua trajectòria vital a favor del valencià.

Paco Trigueros (Lliberia Ali-i-Truc), la Plataforma El sud trenca el silenci i la revista de còmics Camacuc completen el podi de premiats. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua felicita Joan-Carles Martí i Casanova i tots els altres guardonats amb el VI Premi el Tempir"

El trencaclosques de la cadena, que no compleix la Llei de consum, incorpora una fotografia de la Colla Jove dels Xiquets de Tarragona. La Plataforma per la Llengua exigeix la retirada del producte del mercat i que l'empresa anunciï l'adaptació a la legalitat vigent. L'ONG del català ja ha denunciat l'empresa danesa per pràctiques il·legals reiteratives Més informació sobre "Flying Tiger utilitza la imatge d’uns castellers en un producte que vulnera la llei catalana"

| País Valencià

El dimarts 6 de novembre va començar per l'Escola d'Adults el recorregut d'este mes per la localitat de l'Horta Nord.

Al llarg del mes, l'exposició passarà per l'IES Tavernes Blanques, el Col·legi 9 d'octubre i el Col·legi Jaume I. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua porta l’exposició “Obre’t al valencià” a Tavernes Blanques"

| País Valencià

Deu minyons de l'Alguer, junt amb artistes valencians com Pau Alabajos, han actuat als concerts impulsats per la Plataforma per la Llengua

"Compartim la mateixa llengua, però amb diferents denominacions", apunten des de l'entitat