Mostrant de 1 a 10 de 3929 entrades disponibles RSS

Incrementen un 49 % les normatives discriminatòries amb el català

L'any 2018, les normatives discriminatòries amb els catalanoparlants que viuen a l'Estat espanyol es van enfilar fins a 139, una xifra que representa un increment del 49 % respecte a les 93 normes impositives que la Plataforma per la Llengua havia detectat l'any 2017 Més informació sobre "Incrementen un 49 % les normatives discriminatòries amb el català"

| Baix Llobregat

El pròxim dimarts 29 d'octubre a les 18.30 h a la sala d'actes de la Biblioteca El Molí de Molins de Rei es durà a terme la presentació oficial de la Plataforma per la Llengua i del seu nucli local a la vila. Per complementar l'acte, l'ONG del català ha organitzat la presentació del llibre Manual d'autoajuda per catalanoparlants del martorellenc Andreu González a càrrec del mateix autor. Més informació sobre "El nucli local de Molins de Rei s'estrena amb la presentació del Manual d’autoajuda per a catalanoparlants"

Crisi lingüística a la sanitat pública

La Plataforma per la Llengua denuncia un increment de casos de discriminació lingüística a pacients en centres de salut catalans, que són sistemàtiques i no s'investiguen