El 27 de novembre, dona pel català!

Ajuda'ns a fer realitat la creació dels grups de reforç lingüístic per a infants i joves d'origen nouvingut fent un donatiu per la llengua

La Plataforma per la Llengua s'uneix al #GivingTuesday, un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L'objectiu és dedicar un dia, arreu del món, que enguany és el 27 de novembre, per celebrar l'acció de donar.

Des de l'ONG del català volem posar en marxa 10 serveis estables de reforç lingüístic adreçats a alumnes de segon cicle de Primària i primer cicle de l'ESO amb dificultats en l'aprenentatge de la llengua catalana des de tots els vessants: comprensió lectora, competència escrita i oral... L'objectiu és que l'alumnat sigui capaç d'expressar-se plenament en català i que sigui un usuari competent i autònom. D'aquesta manera aconseguirem millorar les seves competències lingüístiques en català a partir d'una intervenció integral i personalitzada.

L'objectiu és aconseguir 10.000 €, xifra que garantiria un mínim de 100 beneficiaris directes des d'avui i fins al pròxim 27 de novembre.

És un gran repte i el teu suport és imprescindible per a fer-ho possible.

Com ens pots ajudar?

1. Fent un donatiu a la nostra pàgina web: www.plataforma-llengua.cat/jodonopelcatala
  2. Ajudant-nos a difondre la campanya a través de les xarxes socials utilitzant l'etiqueta #Jodonopelcatalà, especialment el mateix dia 27 de novembre.
  3. Compartint la iniciativa entre els teus contactes a través de missatges pel mòbil o del correu electrònic.
  4. Ja has fet algun donatiu a la Plataforma per la Llengua? Explica els teus motius per fer-ho en el concurs #Jodonoperquè. Pots ajudar-nos a aconseguir un premi! Consulta com participar-hi aquí: http://givingtuesday.cat/jodonoperque/