Mostrant de 1 a 10 de 61 entrades disponibles RSS

| Seu nacional

L'entitat considera imprescindible que les obligacions lingüístiques no només recaiguin sobre les plataformes amb seu a l'estat espanyol, que les competències de sanció en cas d’incompliment depenguin de la Generalitat, i que les quotes de català s'exigeixin també per a les obres que compten amb més visibilitat als catàlegs. Més informació sobre "Plataforma per la Llengua veu amb bons ulls els punts que es negociaran sobre la llei audiovisual però espera concrecions per valorar un hipotètic acord"

Gaudeix de descomptes en el Tradicionàrius-Festival Folk Internacional

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artesà Tradicionàrius estem de 25è aniversari. I quina millor manera hi ha de celebrar-ho que renovant un any més l'acord de col·laboració. Aquest recull avantatges per als socis de l'ONG del català en la compra d'entrades d'espectacles i activitats culturals en la nostra llengua. Més informació sobre "Gaudeix de descomptes en el Tradicionàrius-Festival Folk Internacional"

| Seu nacional

L'ONG del català ha creat 96 parelles lingüístiques al llarg de tot l'any passat

Segons dades del Voluntariat per la Llengua (VxL), des que el 2003 va arrencar el programa ja s'han format més de 130.000 parelles lingüístiques arreu de Catalunya Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua, entitat amb més parelles lingüístiques dinamitzades a Barcelona durant el 2018"