Mostrant de 1 a 10 de 66 entrades disponibles RSS

| Seu nacional

Obrim les inscripcions de la vuitena edició del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català

El Concurs Tísner busca que les classes de cinquè i sisè de primària de tot el domini lingüístic creïn jocs que permetin treballar algun aspecte de la llengua de manera col·lectiva i creativa

| Seu nacional

Cada tres setmanes, Plataforma per la Llengua proposarà un repte nou per als creadors al web RepteKinton.cat i un jurat triarà el millor vídeo per a cada repte

El concurs té l'objectiu de generar i potenciar referents en català a les xarxes socials més populars entre els joves

Comença el compte enrere per a l'inici del concurs, que proposarà un primer repte aquesta mateixa tardor Més informació sobre "Llancem el Repte Kinton, uns premis per impulsar els vídeos de TikTok i Instagram Reels en català"

| País Valencià, Seu nacional

El delegat de Plataforma per la Llengua País Valencià, Antoni Royo, va presentar a Barcelona el llibre Pel meu país (Onada, 2020) en una conversa amb Francesc Marco, secretari de l'ONG del català

L'acte, en el qual es va reivindicar pensar en el conjunt del mapa del domini lingüístic, forma part de la programació de la 40a edició de la Setmana del Llibre en Català que té lloc a Barcelona Més informació sobre "Antoni Royo presenta les seves memòries a la Setmana del Llibre en Català de Barcelona"

| Seu nacional

L'entitat considera imprescindible que les obligacions lingüístiques no només recaiguin sobre les plataformes amb seu a l'estat espanyol, que les competències de sanció en cas d’incompliment depenguin de la Generalitat, i que les quotes de català s'exigeixin també per a les obres que compten amb més visibilitat als catàlegs. Més informació sobre "Plataforma per la Llengua veu amb bons ulls els punts que es negociaran sobre la llei audiovisual però espera concrecions per valorar un hipotètic acord"