Mostrant de 1 a 10 de 335 entrades disponibles RSS

Presentació: “Ensenya’m la llengua”, de Toni Beltran

El grup local de la Plataforma per la Llengua Canet de Mar organitza el divendres 6 de juliol, a les 19.30 h, a la biblioteca P. Gual i Pujadas la presentació del llibre "Ensenya'm la llengua", de Toni Beltran, amb il·lustracions de Josep M. Pous-Culí i publicat per l'Editorial Gregal. Durant la presentació gaudirem de l'actuació d'en Quim Mas.  Més informació sobre "Presentació: “Ensenya’m la llengua”, de Toni Beltran"

| Maresme

Els divendres 6, 13, 20 i 27 d'abril a les 19.00 h iniciarem les trobades lectores en grup del llibre de lectura fàcil Viu la festa! Festes i tradicions catalanes al Centre Cívic Vil·la Flora. La lectura d'aquest llibre finalitzarà el divendres 11 de maig. Més informació sobre "Trobades lectores d’abril a Canet de Mar: “Viu la festa! Festes i tradicions catalanes” de Mireia Estapé"

| Maresme

La Plataforma per la Llengua ha presentat als comerciants i el teixit associatiu del municipi dues eines que busquen millorar la responsabilitat lingüística en l'àmbit del comerç i les empreses. Més informació sobre "La CatalApp i el web d’etiquetatge en català, dos projectes que pretenen millorar la presència del català als comerços de Canet de Mar"