Mostrant de 1 a 10 de 340 entrades disponibles RSS

| Maresme

Composició poeticomusical: “Per l’ull de les escales queien cançons a raig”

El dijous 11 d'octubre, a les 21.30 h, la Plataforma per la Llengua Canet de Mar oferirà, a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n), la composició poeticomusical "Per l'ull de les escales queien cançons a raig" sobre el moviment de la Nova Cançó. Més informació sobre "Composició poeticomusical: “Per l’ull de les escales queien cançons a raig”"

| Maresme

Conferència: “Els dos projectes de Pompeu Fabra”

El divendres 19 d'octubre, a les 19.30 h, a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n), la Plataforma per la Llengua Canet de Mar oferirà la conferència "Els dos projectes de Pompeu Fabra", a càrrec de David Paloma. L'acte està emmarcat dins l'Any Pompeu Fabra 2018 i alhora forma part del Correllengua 2018 a Canet de Mar. Més informació sobre "Conferència: “Els dos projectes de Pompeu Fabra”"

Presentació: “Ensenya’m la llengua”, de Toni Beltran

El grup local de la Plataforma per la Llengua Canet de Mar organitza el divendres 6 de juliol, a les 19.30 h, a la biblioteca P. Gual i Pujadas la presentació del llibre "Ensenya'm la llengua", de Toni Beltran, amb il·lustracions de Josep M. Pous-Culí i publicat per l'Editorial Gregal. Durant la presentació gaudirem de l'actuació d'en Quim Mas.  Més informació sobre "Presentació: “Ensenya’m la llengua”, de Toni Beltran"