Sant Jordi: "El català llengua comuna"

Des de la Plataforma per la Llengua volem aprofitar el simbolisme de la data del 23 d'abril per mostrar la vitalitat de la llengua i la seva capacitat cohesionadora. És per això que des de fa anys per aquesta data organitzem juntament amb diverses associacions de persones immigrades una jornada que amb el lema "El català, llengua comuna" vol treballar de manera original i participativa l'ús social de la llengua catalana i l'acollida lingüística. La idea és obrir la diada a totes les persones, especialment aquelles que han vingut de fora del país, que potser, fins avui, no han trobat els espais necessaris per participar activament amb la resta de la societat civil catalana.

Les activitats s'organitzen conjuntament amb les següents entitats: Associació d'Amics del Poble Marroquí (ITRAN), Associació de Treballadors Immigrants i Marroquins de Catalunya (ATIMCA), Associació cultural, educativa i social-operativa de dones pakistaneses (ACESOP), Associació Catalana de Residents Senegalesos (ACRS), Associació de Treballadors Pakistanesos, Asociación de Mujeres Ecuato-guineanas E'Waiso Ipola, Casa Eslava, Comunitat Palestina de Catalunya, Cornellà sense fronteres, Federació d'Associacions Americanes de Catalunya (FASAMCAT), Els altres andalusos, Federació d'Entitats Bolivianes de Catalunya (FEDEBOL), Federació d'entitats llatinoamericanes de Catalunya, La llum del Nord, AEIGB, Associació Al Amanah, Federació d'entitats equatorianes a Catalunya, Associació cultural Catalanopolonesa (ACCP), Associació de músics per la pau i la integració, MexCat, Assemblea Cultural Galega de Barcelona (ACGB), Centre Camí de la pau, Centre Bolivià Català, el Mirador dels Immigrants  i Associació de Dones Amazigues de Catalunya.

Sant Jordi 2017

Sant Jordi 2016