Mostrant de 1 a 10 de 135 entrades disponibles RSS

| Vallès Occidental

El passat dimarts 4 de desembre es van fer fotografies en diferents establiments comercials de Sabadell Sud per als tríptics de vocabulari per a basars, botigues de roba, bars i fruiteries.

És una iniciativa de la Plataforma per la Llengua en col·laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística de Sabadell, el Centre Cultural Xinès a Catalunya i l'Associació de Comerciants de la Creu de Barberà, i amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell, dins el Pla d'Actuació Lingüística Integral del districte 6è. Més informació sobre "Establiments comercials regentats per xinesos de Sabadell Sud participen en l’elaboració d’uns tríptics de vocabulari en català i xinès"

| Vallès Occidental

Ajuda’ns a promoure l’ús social del català entre els joves de Sabadell!

La Plataforma per la Llengua opta a engegar el projecte "Construïm ciutat, fem barri. Promovem l'ús social del català entre els joves!"

Per a fer-lo possible, demanem als habitants de Sabadell majors de 14 anys que el votin d'aquí al 21 de gener a https://decidim.sabadell.cat/ o als 40 punts de votació habilitats. Més informació sobre "Ajuda’ns a promoure l’ús social del català entre els joves de Sabadell!"