Mostrant de 1 a 10 de 123 entrades disponibles RSS

| Vallès Occidental

L'ONG del català organitzarà dues activitats que s'emmarquen en el Pla d'Actuació Lingüística Integral a Sabadell Sud, amb l'objectiu d'acostar el català a diferents espais del barri i per animar a parlar-lo a les persones que habitualment no el parlen. És una activitat que s'ha portat a terme dins l'àmbit de foment del català a l'espai de lleure i amb col·laboració amb l'Associació de Veïns de les Termes. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua participarà a la Fira Medieval de la Primavera del barri de les Termes"

| Vallès Occidental

Aquest dijous 12 d'abril s'han repartit els tríptics de vocabulari per a carnisseries, forns de pa, bars i fruiteries. Ha estat una iniciativa que ha portat la Plataforma per la Llengua amb el suport del Consorci per a la Normalització Lingüística de Sabadell, dins el pla d'Actuació Lingüística Integral del districte 6è. Més informació sobre "Una vintena d’establiments comercials de Sabadell Sud reben els tríptics de vocabulari en català i més llengües"