Suports institucionals a la unitat de la llengua

La moció de suport a la campanya 'Som 10 milions, som una llengua' ha arribat a parlaments i desenes d'ajuntaments del domini lingülístic.

La Plataforma per la Llengua demana a les Corts d'Aragó, a les Corts Valencianes, al Parlament de les Illes Balears i al Parlament de Catalunya que reconeguen, a través d'una iniciativa parlamentària, la unitat de la llengua i que sol·liciten formalment a l'Estat que la reconega a tots els efectes legals, jurídics i polítics. La petició també s'ha fet arribar a nombrosos ajuntaments.

Per a la Plataforma per la Llengua, l'objectiu és que les institucions de l'Estat reconeguen, practiquen i promoguen la unitat de la llengua catalana, tot i les diverses denominacions que rep, d'acord amb els criteris científics i filològics. En aquest sentit, és urgent que els diversos organismes i institucions de l'Estat deixen de fragmentar la llengua, per exemple, en les pàgines web dels ministeris.

Models de suport a 'Som 10 milions'

Ajuntaments que reconeixen la unitat de la llengua

CATALUNYA

ILLES BALEARS